Monday, June 18, 2012

Tiada kata untuk kau.

Posted by tyka dins at 2:43 PM
Reactions: 
Hari ini 18 haribulan.
Genap setahun sahih hubugan 'halal tanah melayu' aku dan kau.
Tiada hadiah yang lumayan untuk diberi dan dibagi.
Masing-masing malu untuk ungkapkan hal tarikh ini jam 1.00pagi tadi.
Masing-masing main handphone buruk masing-masing.

Sekali aku bilang,
woi, happy anniversary la woi. takda perasaan ke?
tak ingat eh?

Dia bilang,
sengaja aku diamkan. Aku nak tengok reaksi kau.

Ahai.
Aku pulak yang terkena. Okey, Aku dah cakap happy annyversary. Bye, nak tido.
Kejamkan aku?
haha.

Dia diam.

Tiba-tiba,
dia bisik happy anniversary jugak. i love you.
lepas tu sambung main game fishing.

Aku?
Suka tapi aku buat-buat tidur.
Sampai pukul 5 30pagi tadi,
aku bangun,
mandi,
gi sekolah, eh perasan, gi kerja.
pungut cukai.
Jangan kata kerajaan takda duit. semua kata pembangkang bohong belaka.
ape merepek ni?
Hahaha.

Aku cakap dengan dia takda hadiah ke?
selalu bagi popcorn kalau takda duit.
Oh.
dia bilang,
takda.

Ok. Aku faham.
Takpa lah,
aku pun takda duit.
hahaha.

Jadi, mari kita masak nasi lemak untuk raikan nya.
Eh bukan kita, tapi dia. Aku errr errr err. Aku tak seteror dia bab-bab masak.
Harap maklum.
Aku sambung menjahit manik yang tak siap-siap.

Fuhh Fuhh Fuhh.

0 comments:

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos