Friday, June 18, 2010

maksiat.

Posted by tyka dins at 11:20 AM
Reactions: 
0 comments

wali band sangat bagus buat lagu-lagu macam nie. :)

Dengarlah hai sobat
Saat kau maksiat
Dan kau bayangkan ajal mendekat
Apa kan kau buat
Kau takkan selamat
Pasti dirimu habis dan tamat

Bukan ku sok taat
Sebelum terlambat
Ayo sama-sama kita taubat
Dunia sesaat
Awas kau tersesat
Ingatlah masih ada akhirat

Astafighrullahal’adzim

Reff:
Ingat mati, ingat sakit
Ingatlah saat kau sulit
Ingat ingat hidup cuman satu kali

Berapa dosa kau buat
Berapa kali maksiat
Ingat ingat sobat ingatlah akhirat

Cepat ucap astafighrullahal’adzim

Pandanglah ke sana
Lihat yang di sana
Mereka yang terbaring di tanah
Bukankah mereka
Pernah hidup juga
Kita pun kan menyusul mereka

Astafighrullahal’adzim

Repeat Reff

Cepat ucap astafighrullahal’adzim

Repeat Reff

Cepat ucap astafighrullahal’adzim
Cepat ucap astafighrullahal’adzim

ouh damn!

Posted by tyka dins at 7:42 AM
Reactions: 
2 comments






sumpah citer ni terbaik!

menangis teresak2.

tanda movie itu terbaik.

aduh.

ngak bisa tidur. gara-gara cerita indon yang ku beli di bandung.

aduh.

yang ini.

kisar tentang sepasang anak muda. yang gila nak mati. curi sana sini. mengamalkan konsep drug,sex,music. trend nowadays i guess so. ho ho. si lelaki yang tidak guna,pencinta drugs dan SETIA kepada perempuannya, tetapi kekhilafannya itu membuatkan si perempuan menderita.
walaubagaimana pun,mereka tetap utuh tetapi di saat akhir. si lelaki merasakan hidupnya tidak berguna dan melepaskan si perempuan ke pangkuan keluarga kerana si perempuannya hamil anak mereka. dengan hati yang berat. seberat klcc. apakan daya. dia tidak mahu perempuannya tiada kehidupan. selepas bebrapa tahun, si lelaki datang kembali dan memberi hadiah kecil untuk anaknya kepada si perempuannya itu. si lelaki berpesan, "sebelum tidur,beritahu karina, aku selalu ada aja disamping dia, dan aku juga tetap selalu mencintaimu sampai mati,bodoh." lalu si lelaki pun pergi. titik.


what a sad ending.

but.not bad. tangisan berjela2.

huaa..:(

ni antara2 shot2 mereka. enjoy.

love you always bodoh.



rugi tak tengok . :)

Sunday, June 6, 2010

: Aku sudah bersedia!

Posted by tyka dins at 3:34 AM
Reactions: 
2 comments
Y a A l l a h.

Aku hamba yang hina lagi daif memanjatkan kesyurukan kepada-Mu yang tidak terhingga dengan

rezeki yang Mu limpahkan kepada aku.

A m i n.


Alhamdulillah..

result = lulus semuanya. boleh grad. :)

praktikal = dapat dah. di Mara,Jalan Raja Laut,Kuala Lumpur.
Tingkat 4,Pembangunan Sumber.

Bisnes = Kedai kecil yang sangat comel Tauhu Bakar. Mari datang. Di Kaff Maju,Rampai Bisnes
Park. Pukul 7pm- 2am.

Rezeki-rezeki yang tuhan limpahkan kepada aku..
aku akan terus bersujud pada-nya memohon untuk pintu rezeki ku
terbuka luas-seluasnya..insyaallah..

Resepi aku :
: Biar susah-susah dahulu,senangnya kemudian.

: Tomahan dan cacian manusia pada aku adalah ramuan yang sangat mengagumkan!

: Walau aku jahat, aku tetap sedar yang aku jahat. itu penting.

:Sehebat mana aku, ada lagi yang hebat dari aku. jangan risau.

:Kelam kabut is a must! ha ha ha.

:Hormat orang tua. sekali sekala marah jugak. (:

:Jangan pandang belakang.

:Kalau orang lain boleh kaya,kenapa tidak aku? kan kan kan..(:

:Jadikan benda yang mahal sebagai keyakinan diri. cth: kereta CALDINA. tunggu kau.

:Sebabi-babi perjalanan hidup aku, aku ada kehidupan. terima kasih.



Budak gila ini sudah bersedia.

Tuesday, June 1, 2010

: Hati- hati dengan perempuan ini 2

Posted by tyka dins at 11:53 AM
Reactions: 
0 comments
Perempuan.

kau tu botak.
sialan.

jangan terasa kalau entri ini bukan kau.
cerita kau kononnya.
aku perli ya?

bangang.

perempuan.

kau tu cetek akal.
sialan.

jangan mencelah bila aku berkata.
dengar diam-diam sahajalah.

bangkai.

dengar sini perempuan.
kau tu dah tua.
dah ada anak.
apa lagi yang kau mahu?


kau tu dah ada kehidupan.
tapi mengapa kau menagih simpati pada lelaki yang tidak tahu
menghargai perempuan?
apakah hilang kewarasan kau itu?

sayang sekali.

kau tiada otak.
katak bawah tempurung barangkali boleh disamakan.
masyaallah.

jangan di buang bayi itu.
jangan dan jangan.

menyesal sudah.


 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos