Friday, February 3, 2012

Cerita kau kawan.

Posted by tyka dins at 3:35 PM
Aku bukan sesempurna perempuan lain yang juga kini sedang meniti kehidupan realiti.
Tapi aku cukup bersimpati dengan kau kerana pada mata aku engkau perempuan yang terindah halnya yang sudah tuhan ciptakan.

Kawan,

Setelah apa yang engkau lalui, aku tidak ada perkataan "magic word" untuk aku berikan,
melainkan SABAR. Kerana aku juga sedang belajar erti dugaan,cabaran,malapetaka dan segalanya.

So,

Maafkan aku jikalau bahu aku tidak cukup besar untuk menadah bersama segala duka lara kau untuk sekali ini. Cuma aku ada untuk berikan segala pendapat apa yang terlintas dihati hina aku untuk kau.

Jika dulu waktu di bangku saekolah, aku selalu berseloroh, "Cinta itu Buta". Tapi benda tu jadi kenyataan sebenarnya. kan ?

1 comments:

Dda Ly on February 5, 2012 at 3:35 PM said...

:) nice one!

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos