Saturday, May 1, 2010

oh shameEma.:)

Posted by tyka dins at 1:00 AM
selamat dah ko kan.
Alhamdulillah. Besok Nikah. Pagi sangat.Adoi!
Pukul 7 pagi pulak..memang sangat mahu la aku yer nak bangun kan..
heheh..
This week memang subhanallah..
sangat teruk okeh!
ouh!
macam2 keje campus..
macam2 kerenah nak layan anak murid lagi..
dengan terlupe itu ini..
tika...oh tika..
ko memang perempuan busy..
kesian kau..:)

so, shameema,aku tau ko tak takkan baca ni..
tapi,
aku seronok sangat sebab akhirnya betting sape dulu terjawab juga..:)
congrats sham..
so here are some shot yang sempat aku snap2..:)
enjoy!
layannnnn...





2 comments:

Kambenggurun on May 2, 2010 at 11:18 PM said...

haha..turn ko nikah bile plak wan?

tyka dins on May 4, 2010 at 10:23 PM said...

sabar tau hahahah

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos