Saturday, March 13, 2010

: curang

Posted by tyka dins at 7:39 AM
Berdasarkan Kamus Dewan Edisi Ke-4, curang I tidak jujur, tidak lurus (tulus) hati: orang-orang yg munafik senantiasa berhati ~; mencurangi menipu, membohongi, mengakali; kecurangan keadaan curang, ketidakjujuran:

kenapa aku tulis entry nie?aku nak bagitau orang luar kat sana..tolonglah...jgn curang pada pasangan anda..sebabnya padah anda sendiri....dah terhantuk baru lah nak terngadah..

maaf.
aku bukan zalim nak hukum orang curang nie.
tapi bagi aku,words contoh i luv u tuh..deserved utk org tersayang jer!
so takde istilah tuh untuk pmpuan or lelaki lain kot!
demikian semua ni,aku simpulkan..tolong jangan curang.

bila aku kene benda ni..

first : aku tak kan maafkan dia n nak bagi peluang kedua.

second: minta maaf,aku terpaksa zalim.sebab aku dah banyak kali terkena so aku tak nak terkena lagi!

ketiga: tak ada pa ko nak ampunkan semua sebab bagi aku kalo lelaki atau perempuan curang ni,takde pendirian.

keempat : tolonglah jangan menagaku yang kau tuh sayang perempaun or laki kau sbb ko dh boleh nak main2 dengan orang lain..oh please!

kelima : sorry,if aku yang kene..(terkena dh kot)..aku akan ampunkan,maka untuk aku kembali pada-nya minta maaf..pikir sendiri lah k..aku dh malas nak pikir pasal kau..

dan lagu ini aku re-post balik.tolong baca elok2.sekian.

hati yang kau sakiti.
Jangan pernah katakan bahwa cintamu hanyalah untukku
Karena kini kau telah membaginya
Maafkan jika memang kini harus ku tinggalkan dirimu
Karena hatiku selalu kau lukai
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa


Ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini, kau pergi bersamanya
Ku menangis melepaskan
Kepergian dirimu dari sisi hidupku
Harus selalu kau tau akulah hati yang telah kau sakiti

jangan pernah katakan bahawa cinta kau untuk ku okeh! aku sakit!

0 comments:

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos