Wednesday, March 10, 2010

:5 soalan apabila ditanya.

Posted by tyka dins at 2:55 PM
Bila kaya masa dah ada anak2 apa kau mahu buat?

+ aku nak hantar anak-anak aku nanti gi al-amin,pas tuh belajar bahasa cina,pastuh pegi anta School Base,pas tuh malam plak biar aku jadi cikgu Bahasa Melayu diorg.haha.

Bila kau rasa hidup kau dah tak bererti apa pulak kau nak buat?

+ kau jangan tanya soalan bodoh la..sebab aku tak pernah rasa hidup aku tak bererti..sebab aku dah macam2 sgt aku lalu..so,aku bersedia tempuh apapun yang cuba halang untuk aku jadi lebih tenang lepas2 ni. ;)

Bila kau rasa cinta kau tuh bermakna sangat,macamna nak percaya?

+ Aku belajar kenal cinta sejak dari sekolah lagi..cinta monyet ke ape ke..tapi ade satu cinta yang datang kat hati aku sampai sekarang aku tak ley nak buang..entahla..tapi aku tak nafikan,aku banyak makan hati bila aku bercinta dulu2..haha..apa boleh buat..paling aku tak suka,ada satu mamat ni,dia cakap dia takda komitmen nak bercinta..huh! bagi aku,aku time tuh kecik sgt,so aku redha jela..bila skunk aku pikir2 balik,MACAM KAU TUH BAGUS sgt jer..:)

Bila mak kau dah takda?


+ ya allah,dia sumber inspirasi aku.bukan takat mak je,,dia lah segala2nya untuk aku..aku tak tau lah hidup aku kalo takde dia..even if lah kalo ada teman hidup pun time tuh,tak sama bile mak aku teman kan aku selama 20lebey tahun nie..;(

Bila kau rasa orang menyampah dengan kau?

+ hey hey hey..aku dah tak kesah la sgt kot..sebabnyer,biarlah orang tuh nak rase ape ngan aku..as long as aku tau ape yang aku tuturkan apabila bercakap..sbb,aku amalkan benda ni.."buat baik berpada2,buat jahat jgn sesekali.sbb tuhan bayar CASH sekarang..so,aku tak perlu risau.

sekarang plak aku tanya kau plak soklan,asyik aku jawab kau je kan cik soalan.


cik soalan,tolonglah jangan tanya2 benda2 ni pada aku..sebab aku tak nak pikir benda2 nie..tujuan aku hidup sbg hamba allah dlm dunia ni,banyak benda2 lain yang boleh fikir dr ko tanya aku soalan2 mcm ni wahai cik soalan..so,keet quiet and mind own ur business k. chill~~

0 comments:

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos