Wednesday, January 19, 2011

Perasan cantik

Posted by tyka dins at 3:52 PM
Reactions: 



Cantik tak semestinya untuk perempuan. Tetapi juga untuk lelaki.
Untuk Maknyah, Gay, Lesbian dan sejenisnya. Jangan Lupa.
Tapi bila dah PERASAN cantik, susah la.

Aduh.


Lagi - lagi, bila orang@manusia komen, " Catniknya pic awak",kata manusia.
Bermakna Picture tuh yg cantik, maybe dari segi teknik amik gmbr itu sendiri. Bukan muka KAU! Whatever.

Aku bukan jeles sebab diorang cantik aku tak cantik . Yes NO!

Akan tetapi, agak meluat dan kasihan.

Sudah-sudahla, dah tak cantik tu perangai biar senonoh. Jangan perasan cantik sangat.

True beauty is come form sincere heart. Ahaks.

So, tolong jangan perasan. Kerana benda tuh macam menge-Fak diri sendiri. HAHA.


Pada anak dara,
hiasi diri anda dengan keperibadian yang utuh dengan sahsiah diri yang BAGUS. Susah anak bujang or datuk kaya2 nak amik jadi ISTERI tengok perangai macam HARAM. *sigh
Toksah jadi PEREMPUAN haram seperti : Pengkid. :) Kenapa HARAM? Hukum haramkan ?

Pada Janda,
hiasi diri anda dengan pengalaman yang anda pernah tempuh, jadikan ianya sebagai pengajaran.

Pada Lelaki,
hiasi diri anda engan keperibadian LELAKI ya bukan GAY @ PONDAN. Aha. GAY @ PONDAN adalah dilaknat ALLAH! Ingat SAMPAI KAU MATI.
Takkan kau nak mati dalam dilaknat oleh ALLAH?
ya aku tau, kubur masing-masing, sekadar aku ingatkan je :)

So, jangan perasan cantik. Habis cerita.

p/s: Sedarlah diri sikit, cantik tak kemana kalau pengisian akidah kau ZERO.

0 comments:

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos