Friday, October 15, 2010

Jangan bersedih lagi . By Anuar Zain .

Posted by tyka dins at 4:26 PM
Kekasihku

Jangan bersedih lagi

Keringkanlah titisan air mata di pipi(mu)

Kekasihku

Tabahkan hatimu

Sekalipun tak pernah terduga

Halangan yang melanda

Melenyapkan

Impian bersama

Jangan dikesali

Atas apa yang terjadi

Mungkin rahmat sebaliknya

Membuahkan bahagia

Kekasihku

Aku tahu

Kita sama saling percaya

Tidak pernah

Ada dusta

Kasih antara kita

Jangan berduka (kekasihku)

Jangan berdendam pada sesiapa

Bersabarlah

Menerima

Segala-galanya dengan redha

( bridge )
Mungkin suatu hari

Kita akan bersama lagi

Aku masih mengharap

Segalanya kan

Berulang semula


( korus )
Kekasihku

Aku tahu
Kita sama saling percaya

Tidak pernah

Ada dusta

Kasih antara kita

Jangan berduka (kekasihku)

Jangan berdendam pada sesiapa

Bersabarlah

Menerima

Segala-galanya dengan redha




Hmm . Cuma aku perlu duduk dan berfikir . Entah la .
Flow hidup makin membesar buat menjadikan manusia tuh berubah - ubah .
Macam - macam kot jadi . Aduh . Letih la .
Nak jaga hati semua orang .
Manusia ini bukan patung .
Manusia ini bukan binatang .
Yang kau senang perkotak -katikkan .
Manusia ini punya perasaan .
Kasihan kan manusia ini .
Jadi ,
* Kepada aku ,
Lagu ini untuk kau tyka .

1 comments:

aku lelaki atikah! on October 17, 2010 at 1:50 AM said...

harus ke aku bersabar?

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos