Tuesday, December 14, 2010

teh o ais

Posted by tyka dins at 1:06 AM
Perasaan akau di injak - injak .

Tak mengapa . Biarlah dunia nya .

Mungkin aku bukab se standard mereka .

Maklumlah , aku ini tidak berduit . tidak cerdik hingga perlu ada degree .
tidak punya kereta .
tidak punya kerja tetap .

Malah , aku dipandang sinis . Kurang ajar .

Bukan terasa kecil , tapi terpikir ,mengapa aku seserius ini tindakannya ya ?
mungkin alasannya banyak .
cuma aku umpilkan jadi ringkas .

satu,mungkin sifat mengelabah yang ditafsirkan untuk aku dijadikan sebagai benteng untuk rapat dengan mereka .
*tak mengapa*

dua,mungkin sikap aku yang menyampah yang ditafsirkan untuk aku menajdikan meraka dua kali menyampah .
*mungkin*

tiganya, aku sendiri yang tidak tahan kerana sudah terlalu lama memendam rasa kecil hati dengan kesemuanya .

hidup aku diinjak - injak .

aku juga punya life .

punya hati .

punya keinginan.
tapi selalu sahaja di pisahkan .

sahabat aku juga sudah ku tinggalkan .
kerana , aku tak mahu dia nya susah kerana aku selalu "touching" .
biarlah sahabat aku itu tidak tahu aku di mana , apa jadi dengan ku . tak mengapa .
aku bukan kepentingan untuk difikirkan bukan ? jadi , tidak mengapa . aku understand .

sampai satu saat , aku berasa mahu berambus dari sini . sialan.

mari minum teh o ais . :)






0 comments:

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos