Monday, September 6, 2010

Senyap .

Posted by tyka dins at 10:13 AM
Stress .
Itu ungkapan aku .
Hati ini bagai ditetak-tetak menuntut apa pun aku tak pasti .
Jangan dipaksa hati ini .

Yang pasti .
Secebis niat pun aku tak ingin menoleh ke belakang .
Sedikit pun !
Bayangan gelap itu bagai permainan jongkang-jongkit .
Sekejap di atas . Sekejap di bawah .
Hah .
Jangan ungkap kata sayang jika tidak tau apa itu erti sayang .
Manusia semua khilaf .
Aku juga !

Aku rintih secebis aja .
Secebis .

* Diam *

Sudah lah , pergilah .
Jangan dilayan si rajuk .
Aku tak mahu di pujuk .
Aku keras , sekeras kerikil .
Diam kau di situ , dan lihat aku berjalan .
Terhuyung hayang .
Ini yang kau mahu bukan ?
Terima kasih .





2 comments:

Anonymous said...

sabar.
kamu itu teguh, bukan rapuh

PDM on September 8, 2010 at 9:22 AM said...

jangan biarkan anak Wan Asharuddin ditindas.Ingat!

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos