Sunday, June 6, 2010

: Aku sudah bersedia!

Posted by tyka dins at 3:34 AM
Y a A l l a h.

Aku hamba yang hina lagi daif memanjatkan kesyurukan kepada-Mu yang tidak terhingga dengan

rezeki yang Mu limpahkan kepada aku.

A m i n.


Alhamdulillah..

result = lulus semuanya. boleh grad. :)

praktikal = dapat dah. di Mara,Jalan Raja Laut,Kuala Lumpur.
Tingkat 4,Pembangunan Sumber.

Bisnes = Kedai kecil yang sangat comel Tauhu Bakar. Mari datang. Di Kaff Maju,Rampai Bisnes
Park. Pukul 7pm- 2am.

Rezeki-rezeki yang tuhan limpahkan kepada aku..
aku akan terus bersujud pada-nya memohon untuk pintu rezeki ku
terbuka luas-seluasnya..insyaallah..

Resepi aku :
: Biar susah-susah dahulu,senangnya kemudian.

: Tomahan dan cacian manusia pada aku adalah ramuan yang sangat mengagumkan!

: Walau aku jahat, aku tetap sedar yang aku jahat. itu penting.

:Sehebat mana aku, ada lagi yang hebat dari aku. jangan risau.

:Kelam kabut is a must! ha ha ha.

:Hormat orang tua. sekali sekala marah jugak. (:

:Jangan pandang belakang.

:Kalau orang lain boleh kaya,kenapa tidak aku? kan kan kan..(:

:Jadikan benda yang mahal sebagai keyakinan diri. cth: kereta CALDINA. tunggu kau.

:Sebabi-babi perjalanan hidup aku, aku ada kehidupan. terima kasih.



Budak gila ini sudah bersedia.

2 comments:

Dura Ariff on July 13, 2010 at 10:08 AM said...

anak buah ku yang....se mabuk mabuk kau...aku tetap menyayangi mu...dari mak cik kau yg brutal gile

Dura Ariff on July 13, 2010 at 10:09 AM said...

anak buah ku yang sayang...se mabuk mabuk kau...aku tetap menyayangi mu...dari mak cik kau yg brutal gile

 

DUNIA AKU TIADA LIMIT Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos